سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالیشویی های خوب تهران

نظر

بهترین قالیشویی شمال تهران با قیمت مناسب و حمل رایگان در شمال ، غرب و تهرانپارس

گروه خدمات قالیشویی تهران شهر مرکز مکانیزه شستشوی انواع فرش , گلیم , قالی , مبل و پرده در همه مناطق استان تهران اععم از غرب تهران , شرق تهران , شمال و جنوب تهران میباشد.
بازدید شما از وبسایت قالیشویی تهران شهر مایه افتخار و مباهات پرسنل و مدیران قالیشویی تهران شهر است .

برای ارتباط با مدیریت و ارائه نظرات و پیشنهاداتتان به ما میتوانید با شماره تلفن 09124199829 تماس بگیرید .

بدون توجه به منطقه سکونتتان برای ثبت سفارش از شماره های فوق استفاده کنید . ما نزدیکترین شعبه کارخانه قالیشویی تهرانشهر را به شما را هماهنگ میکنیم.

قالیشویی تهران
کارخانه قالیشویی تهران شهر با 30 سال سابقه درخشان دارای انواع ماشین الات مکانیزه و موادشوینده و با داشتن نیروهای توانمند در زمینه شستشویی انواع فرش های ماشینی ، دست بافت و تعمیرات فرش هایقدیمی در خدمت هموطنان عزیز میباشد.
شعب ما
این مرکز خدماتی نظافتی در همه مناطق 22 گانه تهران بزرگ توانایی ارائه خدمات قالیشویی با کیفیت و سرعت سرویس دهی مناسب را دارد . 17 شعبه در سطح شهر تهران و 4 شعبه در شهر ها و شهرک های حومه تهران آماده خدمت رسانی به شما هستند.
قالیشویی
ارائه سرویس سریع و ارزان در سراسر تهران با 17 شعبه شستشوی مکانیزه
افتخار ما ارائه سرویس و خدمات سریع , با کیفیت و قیمت مناسب به شماست. قالیشویی تهران شهر از قدیمی ترین ارائه دهنده های خدمات قالیشویی در تهران :قالیشویی در شمال , جنوب , غرب , شرق و مرکز تهران میباشد . این مجتمع شستشوی فرش دستباف و قالی در تهران از سال 77 با یک شعبه فعالیت خود را در جنوب تهران شروع کرد و هم اکنون جهت رفاه شما همشهریان عزیز موفق به گسترش شعب و محدوده های خدمات دهی خود به شرح زیر شده است. هم اکنون با داشتن 17 شعبه با تجهیزات شستشوی مکانیزه فرش و قالی آماده ارائه سرویس در سراسر تهران بزرگ و حومه هستیم , و همواره بسان گذشته سعی خواهیم کرد مورد اعتماد شما بمانیــــم.
 
ارزانترین و سریعترین مرکز خدمات شستشوی فرش , قالی , پرده , موکت و گلیم و مبل شویی در محل شما
فرش ها , مبل ها , موکت ها , پرده ها و پتو ها از جمله لوازمی هستند که نمیتوان آنها را عموما در داخل منازل شستشو کرد یا شستن آنها پروسه ای سخت و زمانبر میباشد : در چنین زمان هایی نیاز به یک قالیشویی یا مرکز تخصصی شستشوی فرش , گلیم , موکت و مبل که بتواند این خدمات را با قیمتی مناسب و در زمانی سریع به ما بدهد شدیدا احساس میشود .
 
قالیشویی ها برای رفع این نیاز جامعه بشری و شهر نشینی ایجاد شده اند و در سال 2018 یا 96 و 97 شما براحتی میتوانید تبلیغات مرتبط با خدمات قالیشوییرا در نقاط مختلف شهر , درب منازل و غیره ببینید که ظاهرا خیلی هم به شما نزدیک هستند.
ولی براستی چند درصد از این تبلیغات قابل اعتمادند و چه تعداد از هزاران قالیشویی که در تهران ادعای ارائه خدمات شستشوی فرش و قالی دارند براستی میتوانند براورنده و پاسخگوی مناسبی به نیازهای همشهریان باشند؟
از همین رو نیاز است که همشهریان عزیز در مواجهه با این تبلیغات هوشمند تر عمل کرده و خدمات مورد نیازشان را از مراکزی معتبر و شناسنامه دار بخواهند. و صرفا با دیدن تراکت یک قالیشویی درب منازلشان اعتماد نکنند.
خدمات دهی سریع و ارزان:
شعار ما خدمات دهی سریع و ارزان میباشد . در راستای جامه عمل پوشاندن به این شعار همواره سعی داشته ایم هزینه های جانبی را کم و کمتر کنیم تا در نهایت خدماتی که مصرف کننده از ما دریافت میکند تا حد ممکن ارزانتر شود . در این میان سرعت و کیفیت سرویس دهی را هم هرگز از گوشه ذهنمان کنار نگذاشته ایم تا بتوانیم همچنان مورد اعتماد شما باشیم.
ارائه خدمات در تهران
با همت و تلاش کلیه همکارانمان متوسط زمان انتظار مشتری را در همه مناطق تهران بزرگ از لحظه تماس تا رسیدن پرسنل قالیشویی تهران شهر به محل مشتری را به کمتر از نیم ساعت رسانده ایم . و با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال 1397 و نوروز 98 با راه اندازی 2 شعبه قالیشویی مکانیزه در منطقه غرب و شرق تهران سعی داریم تا سرعت ارائه خدمات در تهران را از زمان تحویل فرش به قالیشویی تا شستشو و تحویل به مشتری را به کمتر از 48 ساعت برسانیم .
سیستم ثبت سفارشات آنلاین قالیشویی تهران شهر بزودی راه اندازی خواهد شد و مراجعان سایت میتوانند بصورت آنلاین درخواست های خود را ثبت کرده و از طریق سیستم پیامکی اطلاعات زمان مراجعه برای تحویل گرفتن یا تحویل دادن فرش هایتان را دریافت نمایند

قالیشویی تهران   مبل شویی تهران   شستشوی تشک خوشخواب در تهران   خشکشویی موکت در منزل تهران